Sommar!?

Vart tog sommaren vägen? Jag förstår inte :(
Hade verkligen sett framemot att få bada en massa med William. Men men. Hoppas att det blir en fin höst istället :)

Jag har ju jobbat hela sommaren, så det har inte blivit någon semester-resa, men i slutet på september?! Så åker vi ner till göteborg iaf. Då blir det liseberg och massa shopping och mys med våra hjärtan!! 

Sitter och taggar inför nattjobb. Imorgon gör jag sista natten, då är man arbetslös igen. Fast den 23de börjar skolan igen, och nu j*vlar ska jag bli klar.

Fixa lite mat, och se om jag hinner kolla klart på en film jag har försökt se i flera dagar nu, fast jag somnar ;)

Ha en bra lördagskväll och tänk inte på mig som ska jobba..




- Darth var på besök i filipstad :)



Kommentera här
Postat av: Eveline

Vad var det du ville utbilda dig till? :)

Kram

2010-08-14 @ 20:28:58
Postat av: Emma

Just nu läser jag bara upp betygen, men i januari blir det omvårdnad.. Så undersköterska till att börja med, Sen har jag inte bestämt mig ;)

Kram

2010-08-15 @ 12:03:44
URL: http://imsevimsan.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0