Onsdag!



Full fart hela tiden...!

Ligger i syrrans säng och pratar en massa skit.. mys det.

Har varit fullt upp sen william åkte känns det som. Fast vad har jag gjort?

I måndags var det skola, sen kom Anders :) Hade längtat massor!

Sen igår så åkte Jag, Pernilla , Kristoffer och Isabell till Karlstad.. Super mysigt, tack mina hjärtan. Det enda som inte var så kul var att lämna sängen och Anders... När vi kom hem så var Jag och Hjärtat hem till mamma lite och åt pizza, sen gick vi och syrran hem och satt och pratade massor, massor..

 

Idag var en sååå trist dag i skolan.. Matte 8.50 - 9.30 sen Samhäll 12.00 - 15.00.. gud så dryg lektion. Men men, nu är det gjort iaf.

Det är sjukt tomt hemma nu utan Mammas Pärla, skönt att det snart är Söndag. <3

Jag hatar att sakna...

 

Saknar William, Anders , Sara Urban och barnen , Martin och Jenny <3
Önskar att jag kunde ha alla på samma ställe, jämt.


Nej fy , nu får jag sluta skriva.

Natti natt, sov så gott...

Dröm sött!




Älskar dig, mest!

 

 

 


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0