Saker man gör...





....Kanske inte alltid att det bästa och mest genomtänkta. Man gör människor ledsna och besvikna. Jag har alltid sagt det att man inte kan styra över sina känslor , bara vad man gör åt det. Den här ggn kanske jag inte gjorde det "rätta" Men i slutändan så känns det bra och faktiskt rätt. Förstår ni? Jag kanske inte förstår själv.

Just nu känner jag mig så himla glad men ändå ledsen. Folk som "tycker" gör mig ledsen. Förstår deras tankar, så snälla lyssna på mig och förstå mina! Jag har och kommer inte påstå att allt jag gör är rätt, men ibland vill jag nog gärna tro det. Så förlåt nu för att jag har hanterat saker fel , det är inte min mening. Jag vill bara att jag och William ska få må bra.

 

 

 


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0