Söndag och Alla Hjärtans Dag <3


Puss och kram till er alla, på alla hjärtans dag.....!!!!


Jag har separationsångest, jag vill inte vara utan William :( Tur att han får en kul vecka iaf.

Igår var det ju världens skönaste väder... Jag, William, Mamma och Tilda var ute och gick, (William åkte spark)
Det var så där att man inte ville gå in ens.. Underbart!

Det får bli ut och leka lite idag också, innan prinsen åker...!

Ikväll kommer Godingen, Har saknat dig massor.

Måste plugga också, det blev helt plötsligt en massa saker att göra.. Imorgon så får vi uppgifter till Historia A som ska vara klart på torsdag.. Det kanske inte låter så farligt, men det är så att det är en månads arbete , för vi har fått fel... TACK...!!! Det löser sig nog.


Nu ska jag äta något, sen får det bli ut.





(Den här bilden är från förra gången William var hemma)


Min älskade Son och hans älskade Lammis <3




Kommentera här
Postat av: Eveline

Han glömde lammis hos dig va?..

2010-02-14 @ 23:22:51
URL: http://luckymeee.blogg.se/
Postat av: sara

<3

2010-02-19 @ 14:12:08

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0