Kaffe och Plugg


Hej hej!

Sitter och häller i mig kaffe och pluggar samhällskunskap... Herregud, vart har jag varit hela livet?
Politik är inte min starkaste sida. Tur är väl att jag har en liten Isabell som kan typ allt.

Vaknade med super ont i halsen i tisdags, gick iväg till skolan men när jag kom hem så var det bara värre, så jag har varit hemma sen dess. Men som tur är missade jag bara tre lektioner och dom tar jag igen hemma.

Börjar känna mig bättre, men min andning är helt åt h-vete... Underbart kul. Kanske skulle vara en idé att sluta röka? Känner mig super taggad, syrrans ska ge sig och dumt vore ju att inte ta chansen och hänga på?! Vi får se :D


Ska släppa plugget lite, hoppa in i duschen och gå ut en sväng så att William får bli av med lite energi, stackars liten. Han är en klippa min lilleman, Igår diskade han åt mamma... det blev jätte fint :D


Ha en toppen fredag.


//Emma

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0