Lika dålig som vanligt....


.........på att uppdatera.....!!!!


Hänt sen sist?

Har börjat skolan på heltid nu, känns skönt. Går med Älskade Pilzen och Älskade Iza!!
Det känns så mkt bättre nu när det är fler ämnen än matten, så det blir mer rutin.
Dom som känner mig vet att jag är beroende av rutiner, så denna gången känns det som att det kommer gå super bra.


William är hemma nu, fast han åker imorgon :'(
Känns som att man inte hunnit med något alls som man ville, som vanligt.

Men jag hoppas att han har haft kul iaf :)



Har precis varit ute och gått.. Jag , Will och Tilda. Skulle ha tagit lite kort, men hade händerna fulla om man säger så :)
Det är grymt skönt väder ute.. Vill ut igen, men utan Tilda då kanske.
Får se senare.


Nu ska jag hjälpa mamma att diska , stackaren har ont i sin hand.


Ha en fortsatt trevlig lördag.
<3




- Vad vore Mamma utan dig? <3


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0