Super-bloggaren.



Hej!
Saknat mig?

Har varit fullt upp innan/under jul.. känns himla skönt att det är över.
Men det har varit super mysigt.

På Julafton var jag hemma hos mamma.. Farmor var där. Vi har inte firat jul med henne på massor av år, så det var riktigt kul. Efter att Jonas varit hos sin bror(skulle också varit med dit, men ville inte smitta med min dunder-förkylning) så kom han till oss och myste.

På juldagen kom min lilla prins.. så vi hade "lilljul" Underbart!! Han fick massor med paket och han var nöjd med alla.
På em kom Martin och Jenny, supermys. Men jag var sjuk, och kände mig stressad så vi åkte hem ganska tidigt.
Hann tyvärr inte umgås med dom spec mkt. Så jag hoppas att dom kommer snart igen.

På nyårsafton så åt och drack vi lite gott , Tackar svärmor o svärfar för den goooda champagnen(stavning) !!!
William vaknde lagom till tolvslaget, så vi gick ut på gården där dom sköt raketer.. Det var den bästa nyårsaftonen på mååånga år. Tack mina älsklingar. GOTT NYTT ÅR <3


William åkte till Pappa idag.. det har varit så skönt att haft honom här, min älskade goding. Saknar honom redan.
Tur att det snart är söndag.


Tycker mest att jag skriver en massa ointressant.. kanske skriver mer sen.


Pusssss


- Kan ju säga att denna julklapp var MKT uppskattad :)

(Tack Monica och Sten-Åke)


Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0