Nagel-ångest!


JA!!! Det har jag. 
Mina naglar ser helt förj*vliga ut, men jag vägrar att fila ner dom. Varför? - När jag börjar jobba så kan jag inte ha långa naglar och därför vill jag ha dom kvar så länge som möjligt. 
Löjligt? Må så vara :D 
Nu fick jag det sagt iallafall.


Som vanligt när William åker, så har jag svårt att somna. Låg nog och vände och vred på mig till tre inatt, trots att jag var helt utmattad igår...Suck!
Vi var ute och gick runt färnsjön igår, såå otroligt skönt! Jag mår så himla bra när jag får gå sådär, verkligen.
Trevligt sällskap är alltid kul, igår var Isabell och Pernilla med ut. Men det är även så underbart att få lyssna på favorit musiken och bara släppa allt. Eller hur?!


Har redan varit iväg på möte, känns bra. Så nu tänkte jag fixa lite frukost och sen ut i solen, kan ju inte ligga inne när det är så skönt ute.

Ha en underbar dag, hörs säkert sen. 

Puss till mamma´s prins, saknar dig redan <3









Kommentera här
Postat av: Emelie

Haha hej Emma :)

Vilken söt liten nagel ångest du har kunde faktiskt inte hålla mig för skratt...för du är så go =) Kika gärna in på min blogg om du vill.. :) kram

2010-06-10 @ 22:44:48
URL: http://tequilaroose.blogg.se/

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0