"sommarlov"


Ja nu är skolan helt slut för denna terminen. Skönt! Lite som jag ligger efter med, men det får jag fixa under sommaren. Men nu är det iaf sommarlov, eller det kan man väl kanske inte kalla det, blir ju jobb hela sommaren!
Hade tänkt att få en veckas ledigt innan jag börjar, men det blev det kurs och massa möten, så inte då..!!!

Har sovit mycket bättre inatt, han har bara hostat på morgonen. Men han fick vara hemma från dagis idag, lika bra så att han verkligen blir frisk. 
I em så åker han , kommer bli tomt :( 
Men jag har massor att göra så jag kommer nog ha annat att tänka på. 

Nu blir det hem till mamma en sväng, sen ikväll blir det!?


Ha en bra dag....!




För mycket chips?




Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0