ZzZzzZzZzzz...


De sömnlösa nätterna börjar lämna sina spår.
Har huvudvärk och känner mig helt matt i hela kroppen.
Nog för att jag brukar klara mig med bara några timmars sömn så känns det som att det får räcka nu! Hoppas på att få sova inatt.

Har varit en jobbig idag, William är trotsig och lyssnar inte mycket alls! Han är dessutom uttråkad, vilket jag helt förstår. Det är ju tråkigt att han missar så mycket på dagis, han har så mycket energi som han behöver göra av med. Så jag hoppas att hostan lugnar ner sig så att han kan få gå dit imorgon.

Nu ska jag fixa lite att äta, men vet inte vad? Har ingen lust alls att laga något och ingen fantasi.
Men det ordnar sig.

Ett himla intressant inlägg va?



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0