Farsdag!


Jag gillar inte farsdag, just kanske för att jag inte tycker att min pappa är värd att firas på den dagen, inga andra dagar heller för den delen.
Självklart kommer jag alltid att älska min pappa, bara för att han är just min pappa. Men mer än så kommer det aldrig vara.
Jag kommer aldrig få uppleva hur det är att ha en pappa, på riktigt. Det är försent.

Därför är jag så otroligt glad för att min son har en Pappa. En pappa som bryr sig, älskar honom villkorslöst och som alltid finns där.


Har tänkt mycket på det där med att ett barn behöver otroligt mycket kärlek, och William har turen att ha såå många människor i sitt liv som älskar honom, På min sida, Hans pappas och Hans pappas sambos sida. <3


Ja ja, nog pratat om det nu.
Stoppa i mig lite alvedon så öronvärken släpper lite. Sen ska jag och prinsen baka.

Ha en fin Farsdag alla pappor, Tänk på att det enda som krävs för att vara en bra pappa till era barn , är att ge dom massa kärlek och visa att man uppskattar dom, precis som dom är. ENLIGT MIG iallafall.






Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0