Julmusik och misslyckade muffins


Visst låter det väl underbart!?
Jag hittade ett recept på muffins med äpplen i som jag tänkte testa, MEN min underbara ugn är totalt värdelös.
Den ger så ojämn värme så vissa blev brända medans några inte var i närheten av klara. Jätteskoj!

Fast sitter och trycker i mig dom nu iaf, det är ju dumt att slänga bort mat eller hur?! :D

Lyssnar på Julmusik, längtar till jul mer än vanligt i år. Det ska bli så mysigt!

Det är alldeles snart dags för lite kvällsmat här, sen fixa iordning inför dagis imorgon, dags för pärlan att vara hos pappa en vecka igen.


Ha en trevlig farsdags/söndagskväll.




Kommentera här
Postat av: Emelie

Åå julmusik är så mysigt när de börjar bli dags för julen :) Älskar julen här också! Å muffins...så gott synd att de inte vart klara ordentligt, hoppas du får en ny ugn i julklapp ;) Kramas med dig!

2010-11-15 @ 15:25:59
URL: http://[email protected]

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0