KLÄDER!!!!!


Varför måste man spara på en massa skit för? Det jag tänker på just nu är KLÄDER! 
- Kan vara bra att ha, eller det är något minne eller helt enkelt så är nåt är så sjukt snyggt fast det hängt i garderoben sen jag köpte det!!!
Ett väldigt bra exempel på det sistnämnda är SKJORTOR. Det första jag ser när jag går in i en affär är alla otroligt snygga skjortor, jag köper, hänger in och använder...aldrig!
Men idag har jag iaf sorterat bort en massa kläder, men har lite separationsångest så jag låter dom stå kvar i en påse ett tag, ifall att liksom.

Någon som inte gillade rensningen är min kära Son. Det var en massa kläder som han växt ur och självklart borde ju jag som mamma förstå att han fortfarande är så liten, att pyjamasen i stl 86 passar alldeles utmärkt. Ajaj, det ser inte bra ut detta, ska han bli lika "sparabesatt" som mamma? Nä!








Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0