Jag ska bara....





Jag kommer inte igång med något ALLS här hemma! Det ser ut som jag har 10 barn, inte 1.
Men det är absolut inte bara William som stökar till, jag är allt med och gör min del också!
Fattar inte varför jag har så mycket skit, Sparar på allt, det är nog dags att göra en rensning här hemma.
Fast då får nog nån hjälpa mig, känner jag mig själv så kommer jag inte kasta nåt ändå.
Hade ju tänkt skriva och lägga upp bilder från göteborg, men jag hittar verkligen inte sladden?!
Fattar inte vart den har tagit vägen. Inte usb-adaptern(heter det så?)till minneskortet heller, SUCK.
Men Sara kanske kan vara så snäll och skicka lite kort, när hon får tid över? :)
Nu blir det frukost med en hostig prins, Hoppas verkligen inte att han blir sjuk nu<3

Ha en mysig Fredag alla!



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0