Motion!



Nu j*vlar ska det motioneras.
Jag känner att för min del handlar det inte om vikten, eller iaf inte bara! Mest för att kunna hantera muskel och ledvärken bättre.
Men även för att man mår så himla mycket bättre när man rör på sig, det är otroligt skönt för själen!

Jag känner ju att kroppen inte klarar så mycket, det gör ont. Men just nu klarar jag av promenaderna och det räcker så, for now!

Vill ju kunna vara med på dom här roliga sakerna - Bodypump, bodystep m.m Men jag vågar inte utmana kroppen som det ser ut nu. Vill nog gärna prata med en läkare innan så man inte ställer till det ännu mer.

Men på något sätt ska jag iaf sluta ha en 85årings kropp, det är dags nu








Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0