Onsdag?!


Jag är så dagvilsen.
Jag hade studiedag i måndags och dagis var stängt så fick ha William liite extra<3
Det har ställt till dagarna, känns bara som tisdag idag.
Men jag är glad, det är närmre söndag :)

Gud vad mycket jag längtar efter prinsen, detta är såå jobbigt!
Har sovit hemma två nätter, men ikväll sticker jag hem till mamma. Det har varit skönt att vara lite ensam också, men jag har så ont i höften och det blir att jag tänker alldeles för mycket. Sååå Mys med mamma ikväll.


Ska sticka iväg och ha samhällskunskap. Spännande nu efter valet, Kan om vi har tur bli lite prat om det :) 


Ska dricka upp kaffet och fixa mig lite. 

Ha en bra onsdag.

Skickar massor med pussar och kramar till Mamma hjärta<3




Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0