Underbar Lördag!


Vilken härlig dag!
Har varit hos mamma nästan hela dagen och varit ute.
William har härjat med Tilda och jag har druckit alldeles för mycket kaffe och suttit i solen, riktigt skönt!

William sover jättegott och jag försöker hitta lust och ork att färga håret. Har tänkt göra det såå länge men får inte tummen ur öm en säger!

Imorgon är det tråkig söndag igen och William ska till pappa. Kul för honom, men mindre roligt för mig.
Får hoppas på lite jobb till veckan, men det ser inte så ut just nu iaf. Skulle vara skönt att ha något att göra så man slipper tänka på vad tomt och ensamt det är.

Nej, håret var det. Om jag inte smiter direkt till sängen istället.

Nattinatt på er <3









Fina killen<3



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0