Sportlov!


Yes, nu har vi tagit lov. Ganska tråkigt på ett sätt! 
Jag blir så snabbt bekväm och eftersom jag var sjuk förra veckan så har det inte blivit mycket skola.
Fick iaf göra det viktigaste i fredags, ett prov i naturkunskapen det gick kanske inte så bra, men det är gjort iaf :)

Så underbart att ha Lilleman hemma<3 
Just nu har han väldigt många funderingar och det kan inte vara lätt att vara en 4 och ett ½.


Under veckan får vi försöka hitta på något kul ute. Men åh vad mycket roligare man kunde haft om jag hade KÖRKORT. Suck.
Kanske blir vi studerande rika någongång , herregud vad kul det är med Csn.
Får se om jag kan få lite timmar på jobbet/en, behövs verkligen.

Nej nu får det bli lite gröt och kaffe, så dagen kan börja  :) 

Ha en bra måndag<3

Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0