1, 2, 3, 4, 5.........


Jag kanske borde testa att räkna får??
Borde ju såklart sova eftersom klockan är 1.30. Men jag kan inte!
Inte utav någon speciell anledning, kan bara inte.
Fick en superbra idé tyckte jag - Baka. Men sen tänkte jag lite till! Ha ha.
Idag då, Har vi inte gjort något speciellt alls.
Var ute en sväng förut och gick förbi mamma och fikade.
När vi skulle gå hem stack William iväg och klättrade i snöhögar.
Det stod en i en backe och den var ganska hög, han fastnade såklart.
Jag tänkte inte så mycket utan skulle gå och hämta honom när jag känner att jag har snö ända upp till midjan..Hmm.
Det var bara att få upp will och se till att han stod upp, sen fick jag ÅLA mig i snön för att komma upp. Hahaha, Hade verkligen önskat att kameran var med.
Mamma och William hade kul åt mig iaf :)
Sen var det bara att se glad ut och skynda sig hem med blöta byxor.


Nu har jag ätit alldeles för mycket chips, så känns som att det inte blir fredagsmys på ett tag!?
Jaja, ska testa det där med fåren nu.
Sov så gott<3





- Bjuder på den här fina bilden<3



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0