Söndag!


Det kanske bara är jag som tycker att det är underbart med söndag?
Men Min Pärla kommer hem idag, så kan inte annat än älska denna dagen
.


Vad händer här då?
Har gått en vecka på den nya terminen i skolan redan.
Det har varit så himla mycket att ta in, så huvudet känns bara som ett stort frågetecken.
Har en del som ska vara inlämnat imorgonkväll, så jag ska försöka sätta mig med det strax. Kan vara skönt att inte behöva plugga ikväll när William är hemma.

Trivs iaf med dom ämnen som jag har valt och om jag verkligen pluggar så kommer det nog att gå jättebra.

Nu får det bli Fika med mamma, innan jag måste tvinga ut mig i detta skitväder.

Ha en mysig söndag, det ska jag ha :)


<3



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0