Världens tråkigaste människa slash mamma!





Ibland kan det inte vara lätt att heta William och vara son till Emma.
Just nu är jag inne i en period (antagligen för att jag är sjuk) då jag inte kommer på något roligt alls.
Tycker att det är så tråkigt att det alltid ska vara något när det är Min William-vecka.
Kan inte allt få flyta på bara?
Vilken fyraåring tycker att det är kul att hänga med mamma hela tiden?

Nej men jag får nog börja fundera på VARFÖR jag och Will är sjuka hela tiden dom veckorna han är hos mig.
Det måste ju på något sätt bero på lägenheten?! Det är det enda jag kan koppla ihop det med.
För när han är hos pappa är han inte sjuk och när jag sover hos mamma är jag inte heller lika känslig.

Men då är ju frågan vart vi ska bo?!?!
Jag orkar inte flytta mer sen, jag vill ha ett ställe där vi verkligen kan tänka oss att bo.
Men VART!?

Jaja, jag får tänka på det en stund.

Nu ska jag iaf ta den här dagen och se till att bli frisk och göra lite läxor.

Saknar William, såklart!
Men är så glad att han får ha lite kul och umgås med någon annan än tråkmamma ett tag.





<3



Kommentera här

Skicka dina kommentarer här

Alias:
Kom ihåg mig

Din e-post:

Din blogg:

Din kommentar:

RSS 2.0